klacht
Regionaal Energieloket is de uitvoerende partij achter Brabant Woont Slim.
Wij doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Ben je ontevreden over één van de diensten van Regionaal Energieloket? Dat vinden wij erg vervelend. Je kunt in dit geval jouw klacht aan ons doorgeven. Onze klantenservice doet haar best om het zo goed mogelijk voor je op te lossen.
Je kunt een klacht doorgeven over bijvoorbeeld:
door ons georganiseerde collectieve acties van isolatie, zonnepanelen of (hybride)warmtepompen;
het ontvangen of inwisselen van een kadokaart;
het contact dat je met ons hebt gehad.
Je kunt jouw klacht op twee manieren aan ons doorgeven:
digitaal: vul hiervoor het klachtenformulier in.
telefonisch: bel 088 - 525 4110
We zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.30 uur
Om je te kunnen helpen, hebben wij de volgende gegevens van je nodig:
je volledige naam;
je volledige adresgegevens;
je contactgegevens (telefoonnummer, e-mailadres);
een beschrijving van de klacht (wat is er gebeurd, wanneer is dat geweest, wie of welke partij was erbij betrokken);
wat je zelf een goede oplossing zou vinden.
Regionaal Energieloket beoordeelt jouw klacht vertrouwelijk. Binnen enkele dagen ontvang je een bevestiging van je melding en een korte toelichting op de vervolgstappen. Wij streven ernaar om binnen 10 werkdagen een passende oplossing te bieden.