Ga direct naar hoofdcontent

Klacht indienen

Regionaal Energieloket is de uitvoerende partij achter Brabant Woont Slim.

Heb je een klacht?

Wij doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Ben je ontevreden over één van de diensten van Regionaal Energieloket? Dat vinden wij erg vervelend. Je kunt in dit geval jouw klacht aan ons doorgeven. Onze klantenservice doet haar best om het zo goed mogelijk voor je op te lossen. 

Waarover kan ik een klacht doorgeven?

Je kunt een klacht doorgeven over bijvoorbeeld:

  • door ons georganiseerde collectieve acties van isolatie, zonnepanelen of (hybride)warmtepompen;

  • het ontvangen of inwisselen van een kadokaart;

  • het contact dat je met ons hebt gehad.

Hoe geef ik een klacht door? 

Je kunt jouw klacht op twee manieren aan ons doorgeven:

  1. digitaal: vul hiervoor het klachtenformulier in. 

  2. te­le­fo­nisch: bel 088 - 525 4110

We zijn bereikbaar op maan­dag tot en met vrij­dag van 09.00 tot 17.30 uur 

Welke gegevens moet ik aanleveren?

Om je te kunnen helpen, hebben wij de volgende gegevens van je nodig:

  • je volledige naam;

  • je volledige adresgegevens;

  • je contactgegevens (te­le­foon­num­mer, e-mail­adres);

  • een be­schrij­ving van de klacht (wat is er ge­beurd, wanneer is dat geweest, wie of welke partij was erbij betrokken);

  • wat je zelf een goe­de op­los­sing zou vin­den.

Wat gebeurt er met mijn klacht?

Regionaal Energieloket beoordeelt jouw klacht vertrouwelijk. Binnen enkele dagen ontvang je een bevestiging van je melding en een korte toelichting op de vervolgstappen. Wij streven ernaar om binnen 10 werkdagen een passende oplossing te bieden.