Veelgestelde vragen

Heb jij naar aanleiding van de gekregen tegoedbon vragen? op deze pagina beantwoorden we ze.

Alle veelgestelde vragen op een rijtje

Brabant Woont Slim is een energieloket uit de regio noordoost Brabant. Brabant Woont Slim wijst onafhankelijk de weg naar comfortabeler, voordeliger én groener wonen. De deelnemende gemeenten zijn: Bernheze, Boxmeer, Boxtel, Cuijk, Grave, Haaren, Landerd, Meierijstad, Mill en Sint-Hubert, Oss, ’s-Hertogenbosch, Sint Anthonis, Sint-Michielsgestel, Uden en Vught. Gezamenlijk brengen we een gedragsverandering op gang om bewoners te helpen met het verduurzamen van hun woning. Meer informatie? Klik dan hier.

Helaas is deze actie alleen voor woningeigenaren. Het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) heeft aan gemeenten een subsidie beschikbaar gesteld van maximaal €9 miljoen, die huiseigenaren stimuleren tot kleine energiebesparende maatregelen. In deze regeling zijn huurders niet meegenomen. We helpen graag iedereen op weg, bekijk bij onze bespaarchecks wat jij kan doen om je huis te verduurzamen.

Deze tegoedbon-actie is helaas niet voor iedereen. Deze tegoedbon-actie voeren wij uit voor een beperkt aantal gemeenten in Noordoost Brabant; Cuijk, Grave, Mill en Sint Hubert, Landerd, Uden, Bernheze, ’s-Hertogenbosch, Oss, Vught, Meierijstad. Alleen woningeigenaren in de deelnemende gemeenten die een brief hebben ontvangen met de tegoedbon, kunnen meedoen aan de actie. De brief is aan geselecteerde woningen gestuurd.

Niet in elke gemeente wordt de brief op hetzelfde moment verstuurd. Heb je geen brief ontvangen, dan kan je (nog) niet meedoen. In de actievoorwaarden staat de looptijd van de actie per gemeente. We helpen graag iedereen op weg, bekijk bij onze bespaarchecks wat jij (alvast) kan doen om je huis te verduurzamen.

Helaas is het dan niet meer mogelijk om deel te nemen aan deze actie. Er is per huishouden een unieke code gegenereerd. Deze code kan maar één keer verstrekt worden. Toch helpen we graag iedereen op weg, kijk bij onze bespaarchecks wat jij kan doen om je huis te verduurzamen.

Mocht de code niet werken dan kun je het beste contact opnemen met onze servicedesk via: 088 – 623 7002. De servicedesk is van maandag tot en met vrijdag te bereiken van 09.00u t/m 18.00u.

Nadat de code verzilverd is kun je de nog steeds de webshop afsluiten. Je hoeft dus niet in één keer te verzilveren én de bestelling te plaatsen. Je kunt de code opnieuw invullen en verdergaan met het selecteren van producten. Pas als je de bestelling bevestigd hebt is het niet meer mogelijk om met jouw code in de webshop te komen.

Bijna alle webbrowsers worden ondersteund door de webshop. Met bijna alle webbrowsers zal je dan ook geen problemen ervaren met het doen van de bestelling. Daar is één uitzondering op. Internet Explorer wordt als webbrowser niet ondersteund door de webshop. Dat komt omdat er geen nieuwe security-updates meer voor deze browser uitkomen. Jouw veiligheid is onze eerste prioriteit, daarom hebben we deze keuze gemaakt.

In de webshop vind je een uitgebreide beschrijving van de producten. Mocht je toch meer informatie willen dan is het mogelijk om contact op te nemen met de leverancier. De leverancier is bij elk product zichtbaar in de webshop.

Het is niet mogelijk om met bijbetaling extra producten te bestellen in de webshop. De webshop is via een puntensysteem ingeregeld, het is niet mogelijk om meer punten te kopen.

De gekregen punten moeten in één keer uitgegeven worden in de webshop. Punten die overblijven komen te vervallen. Check voor de bestelling dan ook of je al je punten gebruikt hebt.

Als je een verkeerd e-mailadres hebt ingevoerd kun je het beste contact opnemen met onze servicedesk via: 088 – 623 7002. De servicedesk is van maandag tot en met vrijdag te bereiken van 09.00u t/m 18.00u.

De bevestigingsmail ontvang je na maximaal 15 minuten na bevestigen van de keuze. Als je na 15 minuten nog niets hebt ontvangen, neem dan contact op met de servicedesk via: 088 – 623 7002. De servicedesk is op werkdagen te bereiken van 09.00u t/m 17.00u.

In de gekregen bevestigingsmail staat de naam en het adres van de aanbieder van het product. Hier kan je terecht om je product op te halen.

Door de producten pas na 3 weken op te halen kunnen we garanderen dat de aanbieder de producten ook op voorraad heeft.

De tegoedbon en (bestelde) producten zijn helaas niet om te ruilen voor andere producten, geld of andere tegoedbon.

Elke gemeente heeft zelf een winactie bedacht voor de geselecteerde woningeigenaren.

  • Voor gemeenten Cuijk, Grave, Mill & Sint Hubert is de prijs; het waterzijdig inregelen van jouw cv installatie.
  • Voor de andere gemeenten is de prijs; een energiebesparingspakket.

Bekijk hier de actievoorwaarden van de winactie van de gemeenten Cuijk, Grave, Mill & Sint Hubert.
Bekijk hier de actievoorwaarden van de winactie van de andere gemeenten.

Nee, het is niet mogelijk om aan beide winacties deel te nemen. Je kunt deelnemen aan de actie van de gemeente waarvan jij een brief hebt gekregen.

Niet het antwoord gevonden wat je zocht?

 

Vragen webshop/ bestelling

Neem voor vragen over de webshop of geplaatste bestelling contact op met de servicedesk: 088 – 623 7002 Dit nummer is op maandag tot en met vrijdag te bereiken van 09.00u t/m 18.00u.

Overige vragen

Neem voor overige vragen contact op met onze procescoaches: 085-0410070. Dit nummer is maandag tot en met vrijdag te bereiken van 09.00u t/m 17.00u.